Hyundai Kona Electric saņem estētisku atjauninājumu

Hyundai savam Kona Electric ir nodrošinājis atjauninājumu. Kamēr spēka piedziņas blokā nekas nav mainījies, jaunais Kona Electric nācis klajā ar pārstrādātu dizainu, atjaunotu interjeru un uzlabotām drošības un komforta iezīmēm.

Facelifted Kona Electric veikalos būs pieejams no 2021.gada janvāra beigām. Pēc Hyundai teiktā, uzņēmums sniegs informāciju par aprīkojuma iespējām un cenām dažu nedēļu laikā.

Pirmais, kas piesaista uzmanību, aplūkojot Kona Electric, ir jaunā priekšpuse: iepriekš slēgtā, bet vēl joprojām redzamā radiatora reste ir pilnībā noņemta, uzlādes pieslēgvieta, kas ir uzstādīta priekšpusē, ir iestrādāta tieši buferī, bet, tā kā trūkst radiatora režģa, lādēšanas pieslēgvieta ir uzkrītošāka. Šaurie dienas gaismu lukturi atgādina iepriekšējo modeli, bet galvenie priekšējie lukturi, kas uzstādīti tālāk uz leju, ir ieguvuši jaunu izskatu. Jaunas ir arī vertikālās gaisa ieplūdes priekšējo riteņu arku priekšā, kas rada mērķtiecīgu gaisa plūsmu ap priekšējiem riteņiem un tādējādi uzlabo aerodinamiku.

Aizmugurē nomainītas apakšējās gaismas un nedaudz citādā veidā tās iestrādātas buferī. Tomēr izmaiņas skar tikai plastmasas detaļas, metāls paliek tas pats. Tādējādi augšējo aizmugurējo lukturu pamatforma nemainās.

Interjeram tagad ir 10,25 collu digitālā kabīne, un tikpat liels skārienekrāns centrālajā konsolē ir pieejams kā opcija. Atkarībā no aprīkojuma Bluelink izklaides sistēma tagad piedāvā bezvadu atbalstu Android Auto vai Apple CarPlay. Taču arī pati Bluelink sistēma ir ieguvusi papildu funkcijas ar atjauninājuma palīdzību. Pēc Hyundai sniegtās informācijas, tie ietver, piemēram, transportlīdzekļa un viedtālruņa funkciju kontroli ar balsi.
Nekas nav mainījies abām piedziņām. 100 kW versijai ir 39.2 kWh akumulatora kapacitāte, un tā joprojām tiek importēta no Dienvidkorejas.

Čehijā būvētā 150 kW versija saglabās savu 64 kWh akumulatoru. Tomēr jaunums ir tas, ka 100 kW versija tagad ir pieejama arī ar trīsfāžu 11 kW maiņstrāvas lādētāju par pagaidām nezināmu papildmaksu. Hyundai norādītais uzlādes laiks šim modelim ir 3:25 stundas no 10 līdz 100 procentiem; ar 7,2 kW lādētāju tas būtu piecas stundas. Kona ar 64 kWh akumulatoru no 10 līdz 100 procentiem iespējams uzlādēt 5:30 stundās ar 11 kW lādētāju. Hyundai norādītie uzlādes laiki ātrās uzlādes punktā – 47 minūtes no 10 līdz 80 procentiem (64 kWh) vai 49 minūtes (39,2 kWh).

Tā kā abi transportlīdzekļi atjaunotajā versijā Vācijas tirgum vēl nav apstiprināti, Hyundai pagaidām nesniedz patēriņa datus. Tā kā tikai aerodinamika ir nedaudz mainījusies, iespējams, ka dati ir ļoti tuvi iepriekšējām vērtībām, tas pats attiecas uz diapazonu. Pašlaik diapazons ir 305 WLTP kilometri 100 kW versijai un 484 kilometri jaudīgākam modelim.

Informācijas avoti carscoops.comautocar.co.ukhyundai.news

Back to top