Vattenfall elektrificē uzņēmuma autoparku
Kā norāda uzņēmuma e-mobilitātes vadītājs Tomss Bjērnsons (Tomas Björnsson), “uzņēmums ir ieviesis jaunu politiku, kas padara autoparka elektrifikāciju obligātu visā uzņēmumā.”
Vattenfall apgalvo, ka pēdējo trīs gadu laikā tas ir veiksmīgi nomainījis gandrīz divas trešdaļas uzņēmuma automašīnu, aizstājot vecos automobiļus ar pilnībā elektriskiem auto vai elektriskiem hibrīdautomobiļiem. Izmaiņu virzīšanas pamatā bija politika, saskaņā ar kuru visiem jaunpasūtītajiem automobiļiem bija jābūt elektriskiem.
Tagad Vattenfall nolēmis rīkoties vēl ātrāk un paplašināt pieeju. No 2021.gada sākuma darbinieki, kuriem ir tiesības uz dienesta automašīnu, var pasūtīt tikai elektromobiļus.
Tas pats attiecas uz komerciāliem pasažieru transportlīdzekļiem, kuri tiek izmantoti darbam, t.i. pārdošanai vai apkalpojošam personālam. Vienīgie izņēmumi var būt gadījumi, kad elektroauto nodarītu būtisku kaitējumu uzņēmumam. Piemēram, ārkārtas remonti vai gadījumi, kad transportlīdzeklim katru dienu jābrauc lielu nobraukumu.
“Komerciālo pasažieru transportlīdzekļu kategorijā līdz šim esam novērojuši mazāku vilcināšanos salīdzinājumā ar automašīnām, kas tiek piešķirtas darbiniekiem,” skaidro Vattenfall autoparka elektrifikācijas programmas vadītājs Pīters Dimā (Pieter Dumas). “Pašlaik tikai ceturtā daļa no šiem automobiļiem ir hibrīdi vai pilnīgi elektriski, un mēs redzējām risku, ka cietīsim neveiksmi, ja nerīkosimies.”
Vieglo kravas automobiļu kategorijā ir vēl vairāk darāmā. No šīs kategorijas 2600 Vattenfall automobiļiem līdz šim elektrificēti mazāk nekā 2 procenti. Dimā norāda uz to, ka tirgū nav pieejami mazi, vidēji un lieli furgoni, kas ir elektriski, bet piebilst, ka Vattenfall cer “uzņemt ātrumu elektrizējot arī šīs kategorijas automobiļus”.
Lai uzlādētu visus ienākošos elektromobiļus, Vattenfall savā birojā uzstādījis uzlādes punktus. Līdz šim ir 865 uzlādes punkti, lielākā daļa no tiem Zviedrijā, Vācijā un Nīderlandē.
Informācijas avots – vattenfall.com