Tesla pārvirza Roadster uz 2022.gadu

Jaunais Tesla Roadster neienāks tirgū pirms 2022.gada. Tas ir divus gadus vēlāk nekā Īlons Masks sākotnēji paredzēja 2017.gadā. Tomēr kavēšanās nav saistīta ar vīrusu, ražotājam šobrīd ir pārāk daudz citu prioritāšu.

Viss izklausījās nevainojami 2017.gadā, kad Tesla prezentēja ne tikai Semi kravas automašīnu, bet arī pārveidoto ikonisko Roadster elektroauto. Toreiz Masks potenciālajiem pircējiem solīja, ka 2020.gadā viņi šo elektroauto varēs iegādāties. Tas nenotiks. Tagad Tesla vadītājs podkāstā atklāja, ka Roadster tik drīz vēl nebūs redzams. Lai gan viņš neiezīmēja jaunu laika grafiku, Masks norādīja uz citām starpposma prioritātēm, lielākā daļa no tām ilgs līdz 2021.gadam. Tas pārvirza Roadster līdz 2022.gadam. Masks pastāstīja, ka jaunais Roadster ir kā deserts un, ka visi, kas ir gaidījuši šo auto, to nenožēlos.

Un tiešām, Teslai ir vēl steidzamāki plāni. Tie ietver Model Y ražošanas paplašināšanu, kas nozīmē arī Gigafactory paplašināšanu Šanhajā. Tad vēl ir Giga Berlin rūpnīca, kas vēl nav sākusi būvniecību, un, protams, ilgi gaidītais Semi Truck un Cybertruck modeļu ražošanas sākums. Pēdējam ir nepieciešama sava Gigafactory, un Tesla pašlaik lemj par atrašanās vietu.
Tomēr Tesla vadītājs nevēlas, lai interese pārāk noplok. Viņš apstiprināja, ka SpaceX tehnoloģija padarīs to par Roadster 2, ar raķetei līdzīgu uzrāvienu auto 1,9 sekundēs sasniegs līdz 100 km/h, vismaz tā tiek uzskatīts. Tomēr Masks neatklāja nekādus jaunus sīkumus un nekomentēja cenu. 2017.gadā transportlīdzeklim noteiktā cena bija aptuveni 200 000 dolāri.

Lai nu kā, Tesla vairāk koncentrējas uz apjomradītiem ietaupījumiem. Jaunākie ceturkšņa dati liecina, ka Model 3 pārdošanā pārspēj visus pārējos modeļus. Tas pats attiecas uz Ķīnas tirgu. Tesla stāsta, ka kopš maija sākuma viņi piedzīvo ļoti lielu pieprasījumu. Pasūtījumi sastāda tūkstošos vienību dienā. Darbinieki norāda, ka pārdošanas apjomu pieaugumu nosaka pēdējais cenu samazinājums, kura rezultātā Ķīnā ražotā Tesla atkal tiek iekļauta jaunākajā subsīdiju kategorijā.

Vietējie mediji arī norāda, ka pieprasījums pēc Giga Shanghai Model 3 joprojām ir visspēcīgākais tādās pirmās pakāpes pilsētās kā Pekina, Šanhaja un Šeņdžeņa. Tomēr Tesla elektrisko automobiļu pārdošanas apjomi pieaug arī trešās pakāpes pilsētās Ķīnā, lai gan uzņēmumam tur nav pārstāvniecību. Patērētāji, kuriem nav tiešas piekļuves pieredzes centriem, ir vērsušies pie Tesla tiešsaistes konfiguratora, lai pasūtītu MIC Model 3.

Atgriežoties pie globālās perspektīvas, Tesla, visticamāk, paziņos par vēl vienu ražošanas projektu. Paredzams, ka par Tesla šūnu akumulatoru ražošanu uzzināsim jau šī gada maijā. Kā ziņots, kompānija jau sākusi akumulatoru izgatavošanas iekārtu pasūtīšanu.

Informācijas avoti – youtube.com, electrek.co, tesmanian.com

Back to top