Audi apsver sporta modeļu elektrifikāciju

Jaunais Audi vadītājs Markuss Dismans (Markus Duesmann) zem jautājuma zīmes novietojis vairākus iekšdedzes dzinēju modeļus, lai pārskatītu šo ražošanas produktu turpmāko stratēģiju.

Kā ziņo Autocar, citējot Dismanam tuvu avotu, Audi TT un Audi R8 sporta automobiļus var aizstāt ar pilnībā elektriskiem to pēctečiem. Ir bijuši atkārtoti ziņojumi par atteikšanos no abiem modeļiem, kas vēl nekad nav apstiprinājušies. Šoreiz lietas var būt citādas ar Dismanu kā jaunu papildinājumu no ārpuses.

Šķiet, ka tas būtībā atbilst tam, ko apstiprināja arī Autocar citētais avots: “Agrāk tādi automobiļi kā TT un R8 tika pārskatīti kā daļa no vispārēja izmaksu samazināšanas procesa. Tomēr tagad tiem ir pievērsta pastiprināta uzmanība.” Izklausās, ka šoreiz tas varētu būt patiešām nopietni.

Lai gan Audi jau ir parādījis koncepciju par dārgāku elektrisko sporta automobili, kas varētu aizstāt R8 ar PB18 e-tron, joprojām nav skaidrs, kā Audi saredz elektrisko TT. Iespējama šķiet pāriešana uz MEB platformu, ņemot vērā pašreizējā TT lielumu un novietojumu. Pagaidām gan autoražotājs informāciju nav apstiprinājis.

Q4 e-tron Sportback Concept virtuālās prezentācijas laikā jūlija sākumā Dismans jau paziņoja, ka skatās uz “tālākām SUV koncepcijām C un D segmentos” turpmākajiem elektromobiļu modeļiem. Dismans raksturoja elektrisko kabrioletu kā ticamu variantu ražošanai, bet nepieminēja sporta automobiļus.

Varētu būt izmaiņas iekšdedzes dzinēju modeļos ar lielāku pārdošanas apjomu nekā abiem sporta automobiļiem. Lai gan Audi var atgriezties pie VW grupas Modular Transverse Building Kit (MQB) platformas, kas paredzēta mazākiem modeļiem par diezgan saprātīgu cenu, zīmols lielāko daļu izstrādes izmaksu sedz tikai ar Modular Longjos Building Kit (MLB), t.i., platformu modeļiem no A4 un Q5 uz augšu. Saskaņā ar ziņojumu ir iespējams, ka nākotnē MLB varētu “sistemātiski sapārot” ar Porsche izstrādāto MSB platformu (izmantota Panamera un Bentley Continental GT).

Informācijas avots – autocar.co.uk

Back to top