PSA grupa drīzumā varētu izlaist mini e-SUV kā Peugeot e-1008

Peugeot strādā pie jauna mini SUV 2008 modeļa paspārnē, kas aizstās kompakto 108 un iemantos tīri elektrisku piedziņu. Neapstiprināta informācija vēsta, ka jaunais Peugeot e-1008 tiks laists klajā 2021.gada beigās vai 2022.gada sākumā.

Vietējo mediju ziņās tiek uzskatīts, ka Peugeot vēlas atsvaidzināt vismazāko segmentu, gan elektrificējot, gan sniedzot tam pēc iespējas vairāk kompakta SUV izskata virsbūvi. Ja ziņas ir patiesas, tad nākošais 1008 būtu garāks par pašreizējo 108 (3,47 m), bet paliktu mazāks par 208 (4,05 m) un 3008 (4,45 metri).

Elektrifikācija Peugeot ir salīdzinoši vienkārša. E-1008 varētu izmantot tādu pašu modulāro CMP platformu kā 208 un 2008. Tas būtībā padarītu to par DS 3 Crossback (4,12 metrus garu) un Opel Mokka (4,15 metrus garu) līdzinieku. Abi modeļi ir daļa no PSA grupas elektriskajiem auto, kas darbojas ar 100 kW elektromotoru no Vitesco. Baterijai šajos modeļos ir 50 kWh kapacitāte ar šķidro dzesētāju un CATL šūnām, sniedzot aptuveni 320 – 350 km nobraukuma distanci ar vienu uzlādi, atbilstoši WLTP.

Ziņas tomēr nav pilnībā apstiprinātas – neviens no ziņojumiem nepiemin to avotus, un Peugeot vēl nav tos komentējis. Tomēr Peugeot vadītājs Žans Filips Imparato martā paziņoja, ka Peugeot nolēmis nodrošināt 108 sērijas pēcteci. Viņš arī teica, ka elektrība būs vienīgais veids. Vēl viena iespējamība ir izmantot partnera Fiat tehnoloģiju, precīzāk – jaunā Fiat 500 platformu (87 kW motors, 42 kWh akumulatoru kapacitāte ar vienu uzlādi nobraucamo distanci 320 kilometri, atbilstoši WLTP).

Spekulācijām ir loģika, jo tiklīdz 108 sēriju beigs ražot, Peugeot klāstā iztrūks mazās klases auto. Ņemot vērā pasaules (elektrisko) SUV bumu, tāds pēctecis kā ierosinātais mini SUV ir ticams.

Tad ienākšana tirgū patiešām būtu lietderīga ap 2022 gadu, kad 108 (veidots sadarbībā ar Toyota) tiks pārtraukts. Ziņojumos prognozēta pamatcena 25 000 eiro par elektrisko Peugeot e-1008 versiju.
Informācijas avoti: auto-moto.comforococheselectricos.com

Back to top