EPA novērtē Polestar 2 un Volvo XC40 diapazonu
ASV EPA (Environmental Protection Agency) ar pārsteidzoši zemām vērtībām novērtējusi ar vienu uzlādi nobraucamo diapazonu visiem Volvo XC40 Recharge un Polestar 2 elektriskajiem modeļiem – 208 jūdzes (335 km) Volvo XC40 Recharge un 233 jūdzes (375 km) Polestar 2.
Abi elektromobiļi nāk no vienas un tās pašas CMA platformas, ko izstrādājuši Volvo un Geely. EPN piešķīrtais Polestar 2 diapazona reitings ir daudz zemāks par prognozēto un ievērojami zemāks par Eiropas reitingu sistēmas WLTP noteikto reitingu. Oficiālais EPN noteiktais diapazons 2021.gada Polestar 2 ir 233 jūdzes (375 km), bet Eiropas WLTP reitings – 292 jūdzes (470 km). Tas nozīmē, ka EPA reitings ir par 20% zemāks nekā WLTP.
EPN rezultāti ne vienmēr ir tādi, kādus tos sagaida. Tesla Model 3 LR AWD tika novērtēts ar 322 jūdzēm, kas ir +38% no gaidītā, savukārt EPA uzskata, ka Performance versijai ir 299 jūdzes, kas ir pieaugums par +28%.
Vienlaikus insideevs.com atzīmējis, ka Polestar 2 kopējā energoefektivitāte ir 92 MPGe – 366 Wh/mi (227 Wh/km), kas ir par 30% vairāk salīdzinājumā ar Model 3 LR AWD (280 Wh/mi) jeb par 23% vairāk nekā Model 3 Performance (298 Wh/mi). Tiešsaistes elektromobiļu žurnālā tika atzīmēti Bjorna Neilanda (Bjorn Nyland) veiktie testi, un Polestar 2 rezultāts – 435 km (270 jūdzes) ar ātrumu 90 km/h (56 jūdzes/h) un 305 km (190 jūdzes) ar ātrumu 120 km/h (75 jūdzes/h).
Ņemot vērā iepriekš minēto informāciju un kopīgo platformu, nav pārsteigums, ka Volvo SUV, kas būvēts uz vienas platformas, arī uzrādījis ievērojami sliktākus rezultātus, nekā bija paredzēts, ņemot vērā, ka Volvo XC40 Recharge ir SUV forma. EPA Volvo pirmajam pilnībā elektriskajam automobilim noteicis diapazonu 208 jūdzes (335 km).
Paši auto ražotāji Polestar 2 nosaka mērķa diapazonu 500 km (310 jūdzes), savukārt Volvo Cars paredz Volvo XC40 Recharge diapazonu virs 400 kilometriem (249 jūdzes) WLTP testēšanā.
Informācijas avots insideevs.com