VW Touareg piedāvā divas PHEV versijas

VW Touareg ir pieejams arī divās dažādās plug-in hibrīdversijās, kas atbilstoši WLTP piedāvā diapazonu līdz pat 47 kilometriem. Abi veiktspējas līmeņi ir jau zināmi no citiem VW grupas SUV modeļiem.
Touareg eHybrid ar sistēmas jaudu 280 kW pieejams Vācijā par cenu sākot no 72 378 eiro, Touareg R ar 340 kW sistēmas jaudu ir pieejams sākot no 84 660 eiro.

Tādējādi Touareg kļuvis par lētāko lielo PHEV SUV pārstāvi no koncerna. Audi otrdien paziņoja, ka Q8 PHEV maksā 75 351,26 eiro vai 92 800 eiro 340 kW versijā. Porsche Cayenne un Cayenne Coupé ir pieejami tikai 340 kW versijā, sākot ar 90 440 eiro.

Abos veiktspējas līmeņos Touareg PHEV izmanto 250 kW V6 turbokompresijas benzīna dzinēju, kas apvienots ar astoņu ātrumu automātiskās transmisijas korpusā uzstādītu elektromotoru. Tas rada līdz pat 100 kW jaudu. Atšķirīgā sistēmas jauda – attiecīgi 280 un 340 kW – izriet tikai no abu piedziņu atšķirīgās mijiedarbības – Touareg eHybrid ir paredzēts arī augstam ceļošanas komforta līmenim, Touareg R ir ievērojami sportiskāks.

Kamēr R modelis ir pieejams tikai sporta versijā ar sportiska dizaina akcentiem, VW piedāvā eHybrid ar abām iespējām Atmosphere un Elegance. Pilnpiedziņas SUV versijām ir četru zonu automātiskā klimata kontroles sistēma, digitāla kabīne, lielā Discover Premium navigācijas sistēma un panorāmas jumts. Touareg R standartaprīkojumā ir aprīkots arī ar interaktīvajiem IQ. Ligtht LED matrix lukturiem”.

Saskaņā ar WLTP datiem akumulators ar kapacitāti 17,9 kWh bruto (14,3 kWh net) nodrošinās diapazonu 47 kilometru garumā abām Touareg PHEV versijām – lai gan Touareg R tiks piegādāts ar dažādām riepām. Ar šo E-sēriju abas versijas pretendē uz E-zīmi. Touareg eHybrid standarta patēriņš ir 2,6 litri jeb 24,2 kWh/100 km, savukārt VW precizē Touareg R WLTP vērtību – 2,7 litri jeb 24,4 kWh/100 km.

Tā kā 100 kW elektromotoram vien ir 400 Nm griezes moments, Touareg jābūt spējīgam arī pilnībā elektriski pavilkt maksimālo vilkšanas jaudu 3,5 tonnas. Piekabes darbībai Touareg ir arī Trailer Assist, kam būtu jāpadara reversā manevrēšana ar piekabi daudz vieglāka.

Kā norāda VW, Touareg ir arī pirmais Volkswagen, ko var automātiski novietot un noparkot, izmantojot jauno Park Assist Plus ar tālvadības pulti, izmantojot viedtālruņa aplikāciju – PHEV versiju gadījumā gan ar V6 benzīna dzinēju, gan tīri elektriski.

Informācijas avots volkswagen-newsroom.com

Back to top