Foxconn prezentē elektromobiļu platformu

Taivānas ražotājs Hon Hai, zināms arī kā Foxconn, kas piegādā sastāvdaļas Apple, vēlas ienākt elektromobiļu biznesā. Saskaņā ar uzņēmuma vadītāja Liu Young-Way teikto – Foxconn līdz 2027.gadam ar sastāvdaļām vai pakalpojumiem ir jābūt pārstāvētam katrā desmitajā elektroauto visā pasaulē.

Ražotājs plāno radīt vairākus elektromobiļu komponentus pats. Foxconn elektromobilitātes ofensīva centrā ir elektrisko automobiļu platforma, ko sauc par MIH, ieskaitot akumulatoru un transportlīdzekļu interneta pakalpojumus trešajām personām.

Platforma ir veidota tā, lai tajā būtu ietverti visi galvenie aparatūras un programmatūras komponenti. Tos var kombinēt tik modulāri, ka uz tiem var būvēt visdažādākos modeļus. Kā piemērus Foxconn min elektriskos limuzīnus un elektriskos SUV. Taivānas uzņēmums atklājis platformu savā “Tehnoloģiju dienā” Taipejā. Pasākuma fotoattēli parāda platformas arhitektūru.

Foxconn vēlas pozicionēt MIH kā EV nozares Android sistēmu, un kopā ar nozares partneriem radīt programmatūrā definētu atvērtu ekosistēmu elektrisko automobiļu ražošanas nozarei. Ražotājs vēlas atklāt jaunas iespējas aparatūrā. Saskaņā ar paziņojumu presei MIH izmanto “unikālu liešanas materiālu”, kas ir īpaši izturīgs un vienlaikus ļoti viegli veidojams. MIH platformas un elektrisko automobiļu galveno sastāvdaļu mērķis ir samazināt šķēršļus jaunu uzņēmumu ienākšanai elektrisko automobiļu ražošanas nozarē. Starp galvenajiem komponentiem, ko Foxconn plāno ražot nākotnē, ir cietvielu baterija, kas tirgū jālaiž līdz 2024.gadam.

Liu Young-Way uzsver, ka atklātā platforma jāpabeidz pēc iespējas ātrāk. “Mums jārīkojas ātri, lai iegūtu tirgus daļu.” Viņš nesniedza sīkākas ziņas par pārdošanas mērķiem, atsaucoties uz notiekošajām pārrunām ar autoražotājiem. Janvārī tika paziņots, ka Foxconn un Fiat Chrysler plāno kopuzņēmumu elektromobiļu ražošanai, lai izstrādātu internetā iespējotus modeļus Ķīnai.

Informācijas avoti: reuters.comcarscoops.comfoxconn.com

Back to top