Fiat atklāj jaunas elektriskās automašīnas 500 virsbūves versijas

Fiat ieviesis jaunu versiju savam elektroauto 500 – Fiat 500 3+1, kam ir papildus durvis pasažieru pusē, kas ir vērstas pretējā virzienā. Itāļu autoražotājs ir atklājis cenas pamatversijai.

Tādējādi 500 3+1 ir veidots tā, lai atvieglotu piekļuvi otrajai sēdekļu rindai – vai nu pasažieriem, vai arī aizmugurējo sēdekli iespējams izmantot kā papildusnglabāšanas vietu. Fiat apgalvo, ka 3+1 ir jaunās 500 versijas visdaudzpusīgākā versija.

Fiat 500 3+1 virsbūve ar papildus durvīm nav pagarinājusies. Tukša 3+1 svars ir aptuveni par 30 kilogramiem lielāks, un, pēc Fiat domām, tam nevajadzētu ietekmēt braukšanas paradumus vai degvielas patēriņu.
Tāpat kā jau pazīstamās jaunā 500 virsbūves versijas, arī 3+1 sākotnēji būs labi aprīkotā La Prima versija ar LED lukturiem, divtoņu 17 collu apmalēm, UConnect 5 navigācijas sistēmu, divtoņu stūres ratu, Fiat monogrammām sēdekļos un La Prima emblēmu centrālajā konsolē.

Ar 3+1 Fiat ievieš arī vēl vienu 500 sērijas piedziņas versiju. Augšējā piedziņa ar 87 kW piedziņas jaudu un 42 kWh akumulatoru nodrošina 320 km diapazonu atbilstoši WLTP, jeb 460 km WLTP pilsētas ciklā. Šīs versijas līdzstrāvas uzlādes jauda ir 85 kW. Starp citu, maiņstrāvas lādēšanas jauda elektriskajiem 500 Vācijā ir 11 kW, starptautiski Fiat ziņo – 7,4 kW.

Savukārt jaunajam pamatmodelim ir nosaukums Action, bet tas ir pieejams tikai ar parastajām divām durvīm un kabriolets, nevis 3+1. Šajā gadījumā elektromotora jauda ir tikai 70 kW, un akumulatora kapacitāte ir tikai 23,8 kWh. Tādējādi WLTP diapazons tiek samazināts līdz 180 kilometriem, augstākais ātrums no 150 līdz 135 km/h. Mazāka akumulatora dēļ arī līdzstrāvas uzlādes jauda ir ierobežota līdz 50 kW. Šī piedziņa paredzēta klientiem, kuri dienā brauc 50 kilometrus vai mazāk, liecina Fiat dati.
Jaudīgāka piedziņa no La Prima tiks uzstādīta arī Passion un Icon versijās.

Tās atšķiras, piemēram, ar apmalēm vai iekšpusi, un Icon vienmēr ir augstāka vērtība. Piemēram, Passion ir UConnect 5 navigācija ar septiņu collu skārienekrānu, bet Icon versijā ir 10,25 collu Cinerama skārienekrāns.

Fiat vēl nav atklājis cenas par 3+1, un Vācijā vēl nav skaidrs, cik maksās pamata Action versija. Cenas Apvienotajā Karalistē – 19 995 mārciņas, ņemot vērā valsts prēmiju 3500 mārciņu apmērā. Itālijā modelis maksā 25 900 eiro pirms subsīdijām jeb 19 900 eiro pēc 6000 eiro prēmijas atskaitīšanas.

Informācijas avoti: carscoops.comfcaemea.comautocar.co.ukautoblog.com

Back to top