Labs gads Dienvidkorejas akumulatoru ražotājiem
Dienvidkorejas elektrisko transportlīdzekļu akumulatoru ražotāji no 2020.gada janvāra līdz jūlijam vairāk nekā divkāršojuši savu tirgus daļu. Kopumā koronavīrusa dēļ tirgus gada pirmajos septiņos mēnešos samazinājās par 16,8 procentiem – no 64,1 līdz 53,3 GWh.
Īpašie ekonomiskie apstākļi gada pirmajā pusē pārvērta elektroenerģijas līdzsvaru jau tā dinamiskajā elektrisko transportlīdzekļu akumulatoru tirgū. Jaunais numur viens ir LG Chem ar kapacitāti aptuveni 13,4 GWh, kas tika nodrošināta no janvāra līdz jūlijam ieskaitot. Tas nozīmē pieaugumu par 97,4 procentiem gadā un tirgus daļu, kas atbilst 25,1 procentam. Inside EVs ziņo tikpat daudz, atsaucoties uz SNE Research datiem.
Saskaņā ar šo statistiku, Ķīnas koncerns CATL ir otrajā vietā ar 25,5% samazinājumu līdz 12,7 GWh, salīdzinājumā ar to pašu periodu pagājušajā gadā. Japānas vadošais uzņēmums Panasonic, kas ilgu laiku bija neapstrīdams tirgus līderis, piedzīvoja ievērojamu kritumu par 30,9%, sasniedzot 10,1 GWh. Saskaņā ar datiem no SNE Research, Samsung SDI (3,4 GWh, +53 procenti), BYD (3,2 GWh, -61 procents) un SK Innovation (2,2 GWh, +87 procenti) ierindojās ceturtajā, piektajā un sestajā vietā.
Ir pamanāms, ka visi Dienvidkorejas akumulatoru ražotāji zaudē pozīcijas. Trio LG Chem, Samsung SDI un SK Innovation savukārt tirgus daļu dubultoja par trešdaļu (35.6 procenti), kas nozīmē veselīgu pieaugumu par 15.9 procentiem gada laikā. LG Chem šobrīd būtu jāgūst labums no savas agrīnās klātbūtnes Eiropā, jo īpaši Polijā, un no savas partnerības ar Teslu Ķīnā.
Informācijas avots insideevs.com