VW atklāj Tiguan spraudņa hibrīda versiju
VW paplašina sava SUV bestsellera Tiguan modeļu klāstu ar spraudņa hibrīda dzinēja versiju. Izmantots ir jaudīgākais no abiem labi zināmajiem spraudņu hibrīdu variantiem. Vēl gan jāredz, kad atjaunotais Tiguan būs pieejams tirgū.
Jaunais Tiguan ir nākamais modelis pēc Arteon un Touareg R, kuram VW pirmo reizi piedāvā spraudņa hibrīda versiju. VW pagājušā gada rudenī ar Golf 8 kompaktajiem modeļiem prezentēja pašreizējo spraudņa hibrīdu paaudzi.
Kamēr Golf 8 spraudņa hibrīds tiek piedāvāts divās versijās ar 150 un 180 kW sistēmas jaudu, Tiguan eHybrid tiks piedāvāts tikai ar jaudīgāko 180 kW versiju. Tiguan eHybrid tiks uzstādīts 1,4 litru benzīna dzinējs ar 115 kW jaudu un elektromotora 85 kW jaudu. 13 kWh baterija nodrošinās WLTP 50 kilometru nobraucamo rādiusu elektriskajā režīmā.
Spraudņa hibrīds ir pieejams ar priekšējo riteņu piedziņu, bet nav pieejams pilnpiedziņas versijā. Spraudņa hibrīda piedziņa tiks piedāvāta tikai standarta Tiguan versijai, bet ne nedaudz garākajai pilnpiedziņas versijai. Turklāt VW paziņojumā presei runā par “autentisku SUV ar lielu vilkšanas jaudu”, bet piezīmēs atsaucas uz Tiguan ar divlitru dīzeļdzinēju un nepiemin eHybrid vilkšanas jaudu.
Līdz ar modeļa atjaunināšanu tiks ieviestas arī dažas funkcijas, ko VW jau bija ieviesis citos modeļos. Piemēram, matricas LED apgaismojums ar 24 LED spuldzēm uz vienu priekšējo lukturi, kuru VW tirgo kā IQ Light. Vai arī Travel Assist funkcija, kas nākotnē spēs braukt līdz 210 km/h pusautonomi.
Vācijas autobūvētājs vēl nav atklājis cenas par atjaunoto Tiguan un eHybrid. Tās joprojām būs redzamas tikai tad, kad būs pieejams spraudņa hibrīds – Vācijas preses relīzē Tiguan eHybrid joprojām tiek saukts par “nākotnes sērijas konceptu”. Uz situācijas nopietnību norāda arī Vācijas interneta vietnes kfz-betrieb aptaujātie VW dīleri – kopš maija beigām nav bijuši iespējami vairs nekādi Tiguan pasūtījumi, lai gan kompaktais SUV bija visas grupas vislabāk pārdotais modelis ar vairāk nekā 900000 vienībām pagājušajā gadā.
Starp citu, Volfsburgā bāzētais auto ražošanas gigants vēl pilnībā nepārorientējas uz elektroauto ražošanu – kamēr spraudņa hibrīds ir top modelis lielākajā Touareg R sērijā, VW plāno nākotnē turpināt pārdot Tiguan R ar 235 kW benzīna dzinēju bez nekāda elektriskā atbalsta.
Informācijas avoti – carmagazine.co.uk, fleetworld.co.uk, volkswagen-newsroom.com