Hyundai izveido Ioniq kā pilnībā elektrisku meitasuzņēmumu

Hyundai izveido Ioniq par savu apakšzīmolu nākotnes akumulatoru elektromobiļiem, kuru pamatā ir jaunā Electric Global Modular platforma (E-GMP) ar 800 voltu tehnoloģiju. Nākamgad pirmais modelis būs Ioniq 5, kas balstās uz Hyundai 45 koncepta auto, ar vēl diviem jau paziņotiem Ioniq modeļiem.

Saskaņā ar Korejas ražotāja sniegto informāciju ar nosaukumu Ioniq tiks izlaisti vairāki numurēti elektriskie modeļi, kuru pāra numuri tiks izmantoti sedaniem un nepāra numuri SUV. Pirmais modelis zīmolu saimē, kas tiks laists klajā nākamā gada sākumā, būs Ioniq 5, vidēja izmēra SUV krosovers, kas balstīts uz koncepta auto 45. Tam 2022.gadā sekos sporta sedans Ioniq 6, kura pamatā ir Prophecy koncepta automobilis. Modelis Ioniq 7 – liels elektriskais SUV plānots 2024.gada sākumā.

Hyundai apgalvo, ka reaģē uz augošo pieprasījumu pēc elektromobiļiem, nodibinot savu elektroauto meitasuzņēmumu. “Ioniq zīmols mainīs redzējumu par elektroauto klientu pieredzi. Ar jaunu uzsvaru uz tiešsaistes dzīvesveidu mēs piedāvāsim elektrificētu pieredzi, kas ir neatņemama videi draudzīga dzīvesveida sastāvdaļa,” sacīja Wonhong Cho, Hyundai Motor Company izpildviceprezidents un Globālās mārketinga nodaļas vadītājs.

Jau aprīlī izskanēja minējumi, ka ražošanas modelis, kas balstīts uz Prophecy konceptu, varētu būt Hyundai Ioniq pēctecis kā modeļa nosaukums, nevis zīmola nosaukums. Hyundai ar šo nosaukumu sākotnēji uzsāka izpētes un attīstības projektu par videi draudzīgu mobilitāti. Vēlāk Ioniq sedans tika palaists kā hibrīds, spraudņu hibrīds un ar akumulatoru darbināms elektroauto.

Nosaukumā Ioniq paredzēta divu terminu “joni” un “unikāli” apvienošana. Atklājot jauno apakšzīmolu, Korejas kompānija arī sākusi reklāmas kampaņu, kuras mērķis ir nostiprināt zīmola ilgtspēju un “daudzveidīgo dzīvesveidu” ar saukli “Es esmu atbildīgs”.

Tas, vai Ioniq apakšzīmols ietekmēs ražošanu un izplatīšanu, nav skaidrs no grupas paziņojuma. Hyundai Germany pārstāvis paziņojis, ka Ioniq kā apakšzīmols ietilpst esošajā organizācijā, kas nozīmē, ka to izstrādā un būvē pašreizējā Hyundai komanda. Tas, vai Ioniq būtu savs dīleris vai īpašas Ioniq zonas pie esošajiem Hyundai izplatītājiem, šobrīd nav atbildēts.

Informācijas avots – hyundai.news

Back to top