Hyundai līdz 2022.gada beigām ASV tirgū piedāvās 10 elektroauto

Hyundai paziņojis, ka līdz 2022.gada beigām ASV piedāvās desmit elektrificētus automobiļus. Sarakstā iekļauti četri parastie hibrīdi, divi plug-in hibrīdi, kā arī elektromobiļi un degvielas šūnu Nexo.

Šajā sarakstā ir iekļauti divi pilnīgi jauni pilnībā elektriskie modeļi: Ioniq 5 un Ioniq 6, kas tiks pievienoti jau esošajiem Kona Electric nulles emisijas transportlīdzekļiem. Pazīstamais ūdeņraža degvielas elementu modelis Nexo, protams, arī ir nulles emisija. No transportlīdzekļiem, kas pilnībā atkarīgi no fosilā kurināmā, uzņēmums piedāvās četrus parastos hibrīdus (Elantra, Sonata, Tucson un Santa Fe), divus daļēji no benzīna atkarīgus elektriskos automobiļus, spraudņa hibrīdus Tucson PHEV un Santa Fe PHEV.

Tas patiesībā ir nedaudz mazāk, nekā tika ziņots tieši pagājušajā gadā, kad Dienvidkorejas kompānija vēstīja, ka plāno līdz 2022.gadam paplašināt savu elektrisko un hibrīdmodeļu klāstu ASV no pašreizējiem pieciem līdz 13. Saskaņā ar Korejas ražotāja sniegto informāciju, šis klāsts būtu sastāvējis no sešiem sedaniem un septiņiem SUV.

Pašlaik solītais piedāvājums ietver visus diezgan lielos automobiļus, no kuriem septiņi ir SUV, un tikai trīs parastā izmēra auto (Elandra HEV, Nexo FCEV un jaunais Ioniy 6 BEV), neviens no tiem nav īpaši mazs. Kona Electric, viens no pasaulē populārākajiem elektromobiļiem, nupat saņēmis virsbūves atjauninājumus. Tikai elektriskie Ioniq modeļi tika minēti uzņēmuma “Stratēģija 2025” ceļvedī tieši pirms gada. Šī gada augustā Hyundai paziņoja, ka laidīs klajā Ioniq zīmolu kā pilnībā elektrisku meitasuzņēmumu.

Olabisi Boils (Olabisi Boyle), uzņēmuma produktu plānošanas un mobilitātes stratēģijas viceprezidents, norādījis, ka Korejas uzņēmums vairāk domā par mobilitātes risinājumiem, kas nav saistīti ar automašīnu piedāvāšanu pārdošanai, sakot: “Mēs ne tikai attīstām transportlīdzekļus, kas ir nepieciešami mūsu klientiem, mēs arī paredzam viedus mobilitātes risinājumus, lai apmierinātu vides un transporta vajadzības nākotnē,” taču neprecizēja, ko tas varētu nozīmēt.

Vienīgā norāde uz to, ko uzņēmums domā ar “gudriem mobilitātes risinājumiem”, varētu būt iepriekš minētajā “Stratēģija 2025” ceļvedī, kurā uzņēmums paziņojis, ka papildus jaunu elektromobiļu attīstībai nākotnē to pamatdarbība ir jāsadala divos pīlāros: Smart Mobility Device un Smart Mobility Service. Tas netika ekstrapolēts tālāk, un tas var nozīmēt vieglus elektriskos transportlīdzekļus, piemēram, velosipēdus un elektriskos motorollerus, vai, iespējams, tādus transporta pakalpojumus kā Ola Electric Mobility, ko ražotājs piegādā Indijā. Pagaidām nav zināms, ko tas nozīmēs ASV.

Informācijas avoti: insideevs.comhyundainews.com

Back to top